vineri, 3 iunie 2011

poze editari animartii

..de la o vreme messu aluat-o razna, si nu oricum imi afiseaza pozele ma refer la avatare, modificat, nu toate pozele ci doar ale unei persoane, modificarea asta e ceva ce fce Paint cand salveaza in 16 culori, dar nu chear..am incercat si ...pare s afie ceva mai abstract.. unele arata chear bine si imi "gadila" simtul creativ, ..si il gadila aat de tare incat"stranut" si rezulta asa ceva:
------------------------------------------
AFTER EDIT: pozele desi sunt gif apar doar ca poza statica, probabil voi cauta o solutie intre timp am reusit sa modific una din ele si 2 si 3


imi pare ca aceasta este cea mai reusita:

--------------------------------------






adevarul e ca pozele sun foarte frumoase sin start eu daar ma joc cu animarea asa cum fotograful versat fata de cel amator se joaca cu rumusetea naturala a ceea ce surprinde

si ca sa mai radem am animat si o serie cateva poze ca sa ne amintim de o zi la ski; tovarasul meu incerca pentru prima oara snowbordul si se pare ca momentul a coincis cu cresterea atractiei gravitationale caci in nici o poza omul nu a iesit la verticala..pe bune din multe.. :))) =)) si tineam telefonul drept :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu