sâmbătă, 18 iunie 2011

insigna/stema BMW, cu multiple utilizari



Dintr-o insigna de capota BMW model vechi care zacea demult p eusa garajului, am improvizat o scrumiera :)) iar apoi o catarama. Cautam demult o curea pe care sa o sacrific, incercand sa ii montez o catarama, numai ca acea catarama voiam s ao realizez eu dupa o idee proprie si sa o torn tot eu din aluminiu, dupa cum am mai scris intr-o postare ca mai procedat. Cureaua am gasit-o int-ro zi prin oras, intr-o zoana unde minoritarii vand haine second hand, vazand vanzatoarea ca ma uit la curele si le tot intorc mi-a zis pretul, i-am spus ca imi trebuie pt altceva, la care ea mi-a zis poti simplu sa ii desfaci surubul fara sa o mai tai cum zici tu ca vrei sa faci, zis si facut ii dau femeii cat cerea 10 sau 15 lei nu mai tin minte.. dupa o vreme cautand sa cumpar online niste casti pt telefon, vad la accesorii gsm o husa textila semnata Ed Hardy,la un pret car emi s-a parut exagerat, insa parca imi era cunoscut Logo-ul, imi vine int-run final in minte unde mai vazusem , ma reped la dulap verific, intradevar cureaua mea era semnata, adica era "da dizainar" (stiu cum se scrie ;)) )
nu mi-a pasat mie de nici un desigenr, i-am facut gauri cu preducele improvizate, gauri si gaurele nesimetrice si dezordonate ca facute la repezeala cand te imbraci sa pleci undeva , mereu pe fuga si vezi ba ca ti-e larga, ba ca nu te incape..:)) dar si mai tare este ca int-ro zi am scos catarama si fara nciio modificare am reusit sa ii montez insigna de BMW , ba chear am fost cu ea in oras, nu de alta, dar am tinut sa i=o arat unui bun coleg, sa ne mai amuzam :)) de accesorii pe care unii le-ear purta daca ar fi in staresa si le procure ca sa nu mai zic sa le chear confectioneze.

Un comentariu:

  1. Esti prost de bubui si tu si insigna ta de ciorditor care le furi de la masini. Esti un fraerica geamantan

    RăspundețiȘtergere