duminică, 19 iunie 2011

cel mai mare colet care poate exista 2


Acum vr-o 3 zile am primit CEL MAI MARE COLET CARE POATE EXISTA :)) varianta nr 2 :))
e vorba de un colet postal EXTREM DE MIC defapt, expediat de aceeasi persoana, dint-run sat de langa husi, jud vaslui;
ce are special , doar ca e foarte mic, si e ciudat, atat de ciudat ...sau cidat in sensul ca eu obisnuit sa trimit de muult colete, asadar invatat cu modul sclifosit al celor de la posta romana cu p si r mare ( adica majuscule :))) ) zic deci e uimitor si deasta ma miram si data trecuta cand am postat ca au acceptat sa trimita un asemenea colet. pai cum de ce, pentru ca nue ambalat cum cere posta, daca mai inchid ochii unii lucratori la faptul ca nu ai pe colet sfoara de canepa innnnodata in fel si chip, ei bine la scrisul conventional al destinatarului si al expeditorului, pe ceeasi fata, si in caolturi diametral opuse etc.. nu fac rabat, dea asemenea unele ghisee nu accepta nici daca hartia nu e alba, sau daca cutia nu e in hartie,...nu ganditi ca veti avea vre-odata nevoie sa expediati un colet, si veti argumenta, "pai doaman eu asa le primesc de la altii" caci vi se va taia piuitu pe motiv ca "altii sunt persoane juridice, si datorita numarului mare de trimiteri cu care jongleaza, au facut conventie cu posta si lor le acceptam. am zis deja! " la fel si daca mergeti cu un plic/ colet unde adresa e printata la imprimanta, sau daca aici mai scapi, nu vor accepta un mandat postal (pt ramburs) sau un buletin de expeditie scris la calculator si printat, ca cine stie ce inselaciuni faci si sa existe scrisul tau acolo..de parca vor face expertiza grafologica...eeei cucu..!
Posta romana e enervanta si ...zic unii ca intentionat e tinuta asa ca de altfel multe alte chestii din adrministrarea statului gen CFR care e tinut parca in latenta daca nu chear pragul falimentului pt diferite scopuri ascunse.. dar nici cu fan courier nu e mai breaza situatia, acolo chear nu gasesti loc de compromisuri.. to be continued daca oi mai avea ceva de completat.
pozele, click pt marire... (si am gasit si o metoda mai simpla de a acoperi datele confidentiale fara sa mai editez poza digital cum am facut in cazul primului mini colet)
..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu