duminică, 15 mai 2011

S`am zis sa arat aici ce-am mai facut eu anul asta..

...Cum ar veni cam greu sa le incarc in ordine cronologica, le pun cum oi putea cu speranta ca de`acuma incolo voi afisa periodic realizarile mele, mici idei, chitibusuri pe care le incropesc pri casa sau prin curte si muuulte altele..

Si cum orice inceput trebuie inceput cu inceputul, caci nu-i asa toata treaba-i din protap si ce sa vezi protapu e din lemn :))voi pune mai jos poze cu pipa mea...
Da am foacut-o dintr-o creanga uscata de prun parca..nu mai stiu ca a trecut ceva vreme, initial a fost mai badarana, ca din topor apoi insa, am mai finisat-o la sfatul bunicii mele...da, pai fiecare nepot are o bunica de ale carei sfaturi ascult ori ba, de data asta se vede ca am ascultat-o.




Cam de la asta a inceput sa imi vajaie prin minte ideea de a-m face o pipa. poza e gasita p enet..intamplaor asa cum navighez eu..sau cine stie poate fiecare.. Si da, partea aia ciudata e din cocean de cucuruz (porumb)

Iar poza asta gasita pe net mi-a servit drept model, insa am transformat-o apoi dandu-i forma conica:
Cam asa arata pana zilele astea ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu