luni, 16 mai 2011

Banca traditionala...

Acum vreo ativa ani sa tot fie 2 sau 3 am facut o banca ,
Aveam totul in minte, am ales cu grija 2 scanduri mai inguste si una mai lata si putin mai lunga din care am taiat 2 bucati de la ambele capete care au devenit picioare...

Modelul asta il vazusem de multe ori prin satele din zona Tarnavelor, dealfel un model chear simplu si usor de facut.
a fost gata in cateva minute, toat aprinderea e cu o mana de cuie, mai mult timp mi=a luat rinfeluirea marginilor de la scandurile laterale, care dau dealtfel rezistenta.
Am primit recent cateva indicatii cum ca aar trebui sa intaresc picioarele cu 4 bucati de lati, stiam asta...dar am considerat ca nu e neaparat nevoie.. acum daca asa m-a sfatuit bunica poate voi purcede sa si execut.. ar merge parca un lac ..dar parca nu ar mai fi asa cum imiamintesc eu ca erau cele pe care le vedeam cand eram mic, tin minte ca erau fie lemn natur,fie verzi :))
Tehnic, echilibrul si stabilitatea sunt puternic influentate de piciarele care sint defapt 4 ci nu 2 caci scandura are o taietura in V , pentru a avea 4 puncte de sprijin, ca tot veni vorba va spun ce am invatat odata prin clasa a 6-a de le profesoara mea de matematica, anume c aun scaun in 3 picioare e mai stabil ca unul in 4, asta mi-a ramas in minte,..acum hai sa fim serios cati nu am incercat sa ne rezmam pe 2 piciare ale scaunului si am vazut ca e simpu, chear un exercitiu anti plictiseala cand ni s-a urit cu sezutul.. ei nu stiu cati au incercat sa faca asta pe un scaun cu 3 picioare sa vada cat este de greu sa ridici al 3-lea picior
Si ca tot veni vorba demult vreau sa imi fac un scaunel cu 3 picioare din lemn..poate oi ajunge intr-o zi..
Ce-am mai cazut intr=o zi la scoala ridicandu-ma pe 2 picoare cu un scaun ergonomic, sub care era gresie :)) colegii stiu...



L-as intreba pe Sorin care are http://ciudateniirusticesorin.blogspot.com/ daca unealta asta este o tesla :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu